Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50983
Title: Інноваційні маркетингові стратегії в управлінні підприємствами: переваги, виклики та перспективи
Authors: Ільченко, А. Є.
metadata.dc.contributor.advisor: Сагачко, Ю. М.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків
Citation: Ільченко А. Є. Інноваційні маркетингові стратегії в управлінні підприєимствами: переваги, виклики та перспективи. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року), наук. кер. Ю. М. Сагачко. Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 398-401.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50983
Appears in Collections:Управління розвитком соціально-економічних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_398-401.pdf250.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.