Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50983
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorСагачко, Ю. М.-
dc.contributor.authorІльченко, А. Є.-
dc.date.accessioned2024-04-17T08:25:18Z-
dc.date.available2024-04-17T08:25:18Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationІльченко А. Є. Інноваційні маркетингові стратегії в управлінні підприєимствами: переваги, виклики та перспективи. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року), наук. кер. Ю. М. Сагачко. Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 398-401.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50983-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.titleІнноваційні маркетингові стратегії в управлінні підприємствами: переваги, виклики та перспективиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Управління розвитком соціально-економічних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_398-401.pdf250.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.