Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50945
Title: Формування складових комплексу маркетингу підприємства
Authors: Велика, С. А.
metadata.dc.contributor.advisor: Шумкова, О. В.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків
Citation: Велика С. А. Формування складових комплексу маркетингу підприємства. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року), наук. кер. О. В. Шумкова. Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 334-337.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50945
Appears in Collections:Управління розвитком соціально-економічних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_334-337.pdf236.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.