Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50945
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШумкова, О. В.-
dc.contributor.authorВелика, С. А.-
dc.date.accessioned2024-04-17T07:10:13Z-
dc.date.available2024-04-17T07:10:13Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВелика С. А. Формування складових комплексу маркетингу підприємства. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року), наук. кер. О. В. Шумкова. Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 334-337.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50945-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.titleФормування складових комплексу маркетингу підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Управління розвитком соціально-економічних систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_334-337.pdf236.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.