Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50603
Назва: Внутрішній маркетинг як сучасний інструмент управління підприємством
Автори: Шарапова, О. М.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Шарапова О. М. Внутрішній маркетинг як сучасний інструмент управління підприємством. Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 19 травня 2011 р. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 4. С. 70-71.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50603
Розташовується у зібраннях:Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy_dop_Prohresyvna_tekhnika_ta_tekhnolohiyi_2011_4_70-71.pdf204.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.