Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50603
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШарапова, О. М.-
dc.date.accessioned2024-04-11T08:46:11Z-
dc.date.available2024-04-11T08:46:11Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationШарапова О. М. Внутрішній маркетинг як сучасний інструмент управління підприємством. Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 19 травня 2011 р. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 4. С. 70-71.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50603-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleВнутрішній маркетинг як сучасний інструмент управління підприємствомuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tezy_dop_Prohresyvna_tekhnika_ta_tekhnolohiyi_2011_4_70-71.pdf204.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.