Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50603
Title: Внутрішній маркетинг як сучасний інструмент управління підприємством
Authors: Шарапова, О. М.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Шарапова О. М. Внутрішній маркетинг як сучасний інструмент управління підприємством. Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 19 травня 2011 р. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 4. С. 70-71.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50603
Appears in Collections:Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tezy_dop_Prohresyvna_tekhnika_ta_tekhnolohiyi_2011_4_70-71.pdf204.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.