Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5059
Назва: Communications as an effective management instrument
Інші назви: Комунікації як ефективний інструмент управління
Коммуникации как эффективный инструмент управления
Автори: Kuskova, S. V.
Zaika, S. О.
Gridin, О. V.
Ключові слова: communications;communication management;efficiency;enterprise management;communication processes;communication strategy;комунікації;управління комунікаціями;ефективність;управління підприємством;комунікаційні процеси;комунікаційна стратегія;коммуникации;управления коммуникациями;эффективность;управление предприятием;коммуникационные процессы;коммуникационная стратегия
Дата публікації: 2019
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Kuskova S. V., Zaika S. О., Gridin О. V. Communications as an effective management instrument. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 206 «Економічні науки». 2019. С. 201-213.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 206
Короткий огляд (реферат): Communication is one of the determinants of successful achievement of the main goal of any business or organization. But at the same time, communication itself is one of the most controversial concepts in management, regarding which clarity and clarity in understanding has not yet been achieved. Research on scientific publications in the field of communications management has made it possible to clarify the importance of communications to ensure the effective operation of the enterprise, to clarify their role in solving complex management problems and to use as an effective tool of enterprise management.
Комунікації є одним із визначальних факторів успішного досягнення головної мети діяльності будь-якого підприємства чи організації. Але, разом з тим, саме комунікації є одним з найбільш спірних понять в галузі управління, відносно якого чіткості і ясності в розумінні поки не було досягнуто. Дослідження наукових публікацій у галузі управління комунікаціями дало можливість уточнити значення комунікацій для забезпечення ефективної роботи підприємства, з’ясувати їх роль у вирішенні складних управлінських завдань та можливість використання в якості ефективного інструменту управління підприємством.
Коммуникации является одним из определяющих факторов успешного достижения главной цели деятельности любого предприятия или организации. Но, вместе с тем, именно коммуникации является одним из наиболее спорных понятий в области управления, в отношении которого четкости и ясности в понимании пока не было достигнуто. Исследование научных публикаций в области управления коммуникациями позволило уточнить значение коммуникаций для обеспечения эффективной работы предприятия, выяснить их роль в решении сложных управленческих задач и возможность использования в качестве эффективного инструмента управления предприятием.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5059
Розташовується у зібраннях:Випуск 206: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf503.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.