Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5059
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKuskova, S. V.-
dc.contributor.authorZaika, S. О.-
dc.contributor.authorGridin, О. V.-
dc.date.accessioned2022-08-17T10:54:45Z-
dc.date.available2022-08-17T10:54:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationKuskova S. V., Zaika S. О., Gridin О. V. Communications as an effective management instrument. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 206 «Економічні науки». 2019. С. 201-213.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5059-
dc.description.abstractCommunication is one of the determinants of successful achievement of the main goal of any business or organization. But at the same time, communication itself is one of the most controversial concepts in management, regarding which clarity and clarity in understanding has not yet been achieved. Research on scientific publications in the field of communications management has made it possible to clarify the importance of communications to ensure the effective operation of the enterprise, to clarify their role in solving complex management problems and to use as an effective tool of enterprise management.uk_UA
dc.description.abstractКомунікації є одним із визначальних факторів успішного досягнення головної мети діяльності будь-якого підприємства чи організації. Але, разом з тим, саме комунікації є одним з найбільш спірних понять в галузі управління, відносно якого чіткості і ясності в розумінні поки не було досягнуто. Дослідження наукових публікацій у галузі управління комунікаціями дало можливість уточнити значення комунікацій для забезпечення ефективної роботи підприємства, з’ясувати їх роль у вирішенні складних управлінських завдань та можливість використання в якості ефективного інструменту управління підприємством.uk_UA
dc.description.abstractКоммуникации является одним из определяющих факторов успешного достижения главной цели деятельности любого предприятия или организации. Но, вместе с тем, именно коммуникации является одним из наиболее спорных понятий в области управления, в отношении которого четкости и ясности в понимании пока не было достигнуто. Исследование научных публикаций в области управления коммуникациями позволило уточнить значение коммуникаций для обеспечения эффективной работы предприятия, выяснить их роль в решении сложных управленческих задач и возможность использования в качестве эффективного инструмента управления предприятием.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 206-
dc.subjectcommunicationsuk_UA
dc.subjectcommunication managementuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectenterprise managementuk_UA
dc.subjectcommunication processesuk_UA
dc.subjectcommunication strategyuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectуправління комунікаціямиuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectуправління підприємствомuk_UA
dc.subjectкомунікаційні процесиuk_UA
dc.subjectкомунікаційна стратегіяuk_UA
dc.subjectкоммуникацииuk_UA
dc.subjectуправления коммуникациямиuk_UA
dc.subjectэффективностьuk_UA
dc.subjectуправление предприятиемuk_UA
dc.subjectкоммуникационные процессыuk_UA
dc.subjectкоммуникационная стратегияuk_UA
dc.titleCommunications as an effective management instrumentuk_UA
dc.title.alternativeКомунікації як ефективний інструмент управлінняuk_UA
dc.title.alternativeКоммуникации как эффективный инструмент управленияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 206: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21.pdf503.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.