Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50335
Назва: The secret of success of social marketing 2011-2012 (Секрет успіху соціального маркетингу 2011-2012)
Автори: Романович, А. С.
Науковий керівник : Ков’ях, І. І.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Романович А. С. The secret of success of social marketing 2011-2012 (Секрет успіху соціального маркетингу 2011-2012). Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молод. учених і студентів, м. Харків, 25 квітня 2012 р. ; наук. кер. І. І. Ков`ях . Харків : ХДУХТ, 2012. Ч. 4. С. 87.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50335
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aktualni_2012_s_4-87.pdf180.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.