Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50251
Название: Особливості розвитку міжнародного маркетингу вітчизняних підприємств
Авторы: Блохіна, О. М.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Блохіна О. М. Особливості розвитку міжнародного маркетингу вітчизняних підприємств. Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 19 травня 2011 р. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 3. С. 97-98.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50251
Располагается в коллекциях:Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Tezy_dop_Prohresyvna_tekhnika_ta_tekhnolohiyi_2011_3_97-98.pdf194.58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.