Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50251
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБлохіна, О. М.-
dc.date.accessioned2024-04-05T05:32:25Z-
dc.date.available2024-04-05T05:32:25Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБлохіна О. М. Особливості розвитку міжнародного маркетингу вітчизняних підприємств. Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 19 травня 2011 р. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 3. С. 97-98.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50251-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleОсобливості розвитку міжнародного маркетингу вітчизняних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tezy_dop_Prohresyvna_tekhnika_ta_tekhnolohiyi_2011_3_97-98.pdf194.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.