Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50251
Title: Особливості розвитку міжнародного маркетингу вітчизняних підприємств
Authors: Блохіна, О. М.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Блохіна О. М. Особливості розвитку міжнародного маркетингу вітчизняних підприємств. Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 19 травня 2011 р. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 3. С. 97-98.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50251
Appears in Collections:Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tezy_dop_Prohresyvna_tekhnika_ta_tekhnolohiyi_2011_3_97-98.pdf194.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.