Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 101-110 of 440 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2024Роль штучного інтелекту в маркетингуЗаїка, С. О.; Пащенко, М.
2024Analytical support for management of the development of urban planning enterprisesPosternak, I.; Posternak, S.; Posternak, O.
2024The spheres of application of business intelligence at the enterprisePodolska, O.
2024Розвиток мережі мікроінфлюенсерів та мегаінфлюенсерів як інструменту цифрового маркетингу: стратегії і вплив на аудиторіюЗаїка, С. О.; Христенко, С. С.
2024Ключові компоненти системи забезпечення стратегічного маркетингу на підприємствіЛишенко, М. О.; Тимошенко, О. В.
2024Інноваційні методи взаємодії з клієнтами у сфері маркетигових сервісівЗаїка, С. О.; Федорченко, А. М.
2024Маркетинг соціокультурної сфери у розрізі концепції «8Р»Устіловська, А. С.; Творонович, В. І.
2024Значення та основні аспекти управління конкурентоспроможністю послугЛишенко, М. О.; Холявка, Я.
2024Ділова активність як інструмент управління грошовими потоками підприємстваТкачук, Н. М.
2024Застосування Lean manufacturing для управління підприємствомЗасанський, В. В.; Фетісов, О. О.