Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51188
Title: Ключові компоненти системи забезпечення стратегічного маркетингу на підприємстві
Authors: Тимошенко, О. В.
metadata.dc.contributor.advisor: Лишенко, М. О.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків
Citation: Тимошенко О. В. Ключові компоненти системи забезпечення стратегічного маркетингу на підприємстві. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року), наук. кер. М. О. Лишенко. Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 549-551.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51188
Appears in Collections:Управління розвитком соціально-економічних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_549-551.pdf233.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.