Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51193
Title: Розвиток мережі мікроінфлюенсерів та мегаінфлюенсерів як інструменту цифрового маркетингу: стратегії і вплив на аудиторію
Authors: Христенко, С. С.
metadata.dc.contributor.advisor: Заїка, С. О.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків
Citation: Христенко С. С. Розвиток мережі мікроінфлюенсерів та мегаінфлюенсерів як інструменту цифрового маркетингу: стратегії і вплив на аудиторію. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року), наук. кер. С. О. Заїка. Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 561-563.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51193
Appears in Collections:Управління розвитком соціально-економічних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_561-563.pdf233.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.