Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49591
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorМуравйова, О. М.-
dc.contributor.authorД’яченко О. В.-
dc.date.accessioned2024-03-25T17:56:37Z-
dc.date.available2024-03-25T17:56:37Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationД’яченко О. В. Dealing with the complaints in hotel and restaurant business (Вирішення проблем у готельному та ресторанному бізнесі) . Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 25 квітня 2013 р.; наук. кер. Муравйова О. М. Харків: ХДУХТ, 2013. Ч. 2. С. 374.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49591-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleDealing with the complaints in hotel and restaurant business (Вирішення проблем у готельному та ресторанному бізнесі)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t_25.04.2013_2_374-374.pdf201.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.