Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/49466
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorОдарченко, Д. М.-
dc.contributor.authorГордієнко, Влад Олександрович-
dc.date.accessioned2024-03-24T20:56:00Z-
dc.date.available2024-03-24T20:56:00Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГордієнко В. О. Впровадження сучасних технологій управління персоналом у готельно-ресторанному підприємстві: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 241 Готельно-ресторанна справа; наук. кер. Д. М. Одарченко; Харків; ДБТУ. 2023. 79 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49466-
dc.description.abstractАктуальність теми кваліфікаційної роботи вивчення управління персоналом у готельно-ресторанній сфері в умовах глобалізації обумовлена зростаючими вимогами клієнтів до готельних послуг у сучасному світі. Оскільки персонал готельних підприємств є ключовою частиною кінцевого продукту, якість обслуговування в готельних комплексах залежить від вмінь та свідомості працівників. Відповідно, ефективне управління персоналом стає однією з найважливіших функцій готелю. Мета кваліфікаційної роботи - розробка наукових та практичних рекомендацій щодо вдосконалення управління кадровим потенціалом готельно-ресторанного комплексу. Об’єкт дослідження готель «Золота гора» Предметом дослідження управлінська діяльність готельно-ресторанного комплексу «Золота гора» Теоретичне та практичне значення одержаних результатів обговорено на засіданнях кафедри торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи Державного біотехнологічного університетуuk_UA
dc.description.abstractThe relevance of the topic of the qualification study of personnel management in the hotel and restaurant sphere in the conditions of globalization is due to the growing demands of customers for hotel services in the modern world. Since the staff of hotel enterprises is a key part of the final product, the quality of service in hotel complexes depends on the skills and awareness of employees. Accordingly, effective personnel management becomes one of the most important functions of the hotel. The purpose of the qualification work is to develop scientific and practical recommendations for improving the management of personnel potential of the hotel-restaurant complex. The research object is the hotel "Zolota Gora" The subject of the study is the management activity of the hotel and restaurant complex "Zolota Gora" The theoretical and practical significance of the obtained results was discussed at the meetings of the department of trade, hotel-restaurant and customs affairs of the State Biotechnological Universityuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectінноваціяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectпослугаuk_UA
dc.subjectготельний бізнесuk_UA
dc.subjectконкурентна перевага конкуренціяuk_UA
dc.subjectуправління персоналомuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjecthotel businessuk_UA
dc.subjectcompetitive advantageuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectpersonnel managementuk_UA
dc.titleВпровадження сучасних технологій управління персоналом у готельно-ресторанному підприємствіuk_UA
dc.title.alternativeImplementation of modern personnel management technologies in a hotel and restaurant enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет-
dc.contributor.affiliationКафедра торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи-
Appears in Collections:241 – " Готельно - ресторанна справа" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_M_241-22m-01_Hordiyenko_V_O.pdf
  Restricted Access
1.77 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.