Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49349
Назва: Розвиток концепції маркетингу при виробництві молочної продукції
Автори: Попова, Л. О.
Кривошеєва, Н. М.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Попова Л. О., Кривошеєва Н. М. Розвиток концепції маркетингу при виробництві молочної продукції. Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 45-річчю ХДУХТ, 18 жовтня 2012 р.; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2012. Ч. 2. С. 229-230.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49349
Розташовується у зібраннях:Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy_dop_Prohresyvna_tekhnika_ta_tekhnolohiyi_2012_2_229-230.pdf160.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.