Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49349
Название: Розвиток концепції маркетингу при виробництві молочної продукції
Авторы: Попова, Л. О.
Кривошеєва, Н. М.
Дата публикации: 2012
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Попова Л. О., Кривошеєва Н. М. Розвиток концепції маркетингу при виробництві молочної продукції. Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 45-річчю ХДУХТ, 18 жовтня 2012 р.; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2012. Ч. 2. С. 229-230.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49349
Располагается в коллекциях:Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Tezy_dop_Prohresyvna_tekhnika_ta_tekhnolohiyi_2012_2_229-230.pdf160.9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.