Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/49213
Назва: Формат взаимодействия предприятий на основе концепции маркетинга отношений
Автори: Доброскок, Ю. Б.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Доброскок Ю. Б. Формат взаимодействия предприятий на основе концепции маркетинга отношений. Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 45-річчю ХДУХТ, 18 жовтня 2012 р.; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2012. Ч. 2. С. 154-156.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49213
Розташовується у зібраннях:Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy_dop_Prohresyvna_tekhnika_ta_tekhnolohiyi_2012_2_154-156.pdf165.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.