Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/49213
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДоброскок, Ю. Б.-
dc.date.accessioned2024-03-18T09:00:35Z-
dc.date.available2024-03-18T09:00:35Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДоброскок Ю. Б. Формат взаимодействия предприятий на основе концепции маркетинга отношений. Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 45-річчю ХДУХТ, 18 жовтня 2012 р.; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2012. Ч. 2. С. 154-156.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49213-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleФормат взаимодействия предприятий на основе концепции маркетинга отношенийuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tezy_dop_Prohresyvna_tekhnika_ta_tekhnolohiyi_2012_2_154-156.pdf165.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.