Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/49213
Title: Формат взаимодействия предприятий на основе концепции маркетинга отношений
Authors: Доброскок, Ю. Б.
Issue Date: 2012
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Доброскок Ю. Б. Формат взаимодействия предприятий на основе концепции маркетинга отношений. Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 45-річчю ХДУХТ, 18 жовтня 2012 р.; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2012. Ч. 2. С. 154-156.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49213
Appears in Collections:Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tezy_dop_Prohresyvna_tekhnika_ta_tekhnolohiyi_2012_2_154-156.pdf165.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.