Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/49181
Название: Маркетинговий потенціал у системі потенціалу торговельного підприємства
Авторы: Артеменко, С. В.
Дата публикации: 2012
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Артеменко С. В. Маркетинговий потенціал у системі потенціалу торговельного підприємства. Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 45-річчю ХДУХТ, 18 жовтня 2012 р.; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2012. Ч. 2. С. 95-96.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49181
Располагается в коллекциях:Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Tezy_dop_Prohresyvna_tekhnika_ta_tekhnolohiyi_2012_2_95-96.pdf160.84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.