Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/49181
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАртеменко, С. В.-
dc.date.accessioned2024-03-18T07:58:35Z-
dc.date.available2024-03-18T07:58:35Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationАртеменко С. В. Маркетинговий потенціал у системі потенціалу торговельного підприємства. Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 45-річчю ХДУХТ, 18 жовтня 2012 р.; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2012. Ч. 2. С. 95-96.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49181-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleМаркетинговий потенціал у системі потенціалу торговельного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tezy_dop_Prohresyvna_tekhnika_ta_tekhnolohiyi_2012_2_95-96.pdf160.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.