Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48773
Назва: Реалізація конкурентної стратегії під час кризи за допомогою маркетингових досліджень
Автори: Терещенко, І. О.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Терещенко І. О. Реалізація конкурентної стратегії під час кризи за допомогою маркетингових досліджень. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано доцільність проведення маркетингових досліджень під час фінансової криз та їх вплив на стан реалізації конкурентної стратегії підприємств. Висвітлено головні переваги та недоліки основних видів маркетингових досліджень у розрізі підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств.
In the article expedience of leadthrough is analysed market marketing during financial kriz, and their influence on the state of realization of competition strategy of enterprises. Main advantages and lacks of basic types of marketings researches are reflected in the cut of increase of competitiveness of agrarian enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48773
Розташовується у зібраннях:Випуск 97: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_97_2010_47.pdf125.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.