Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48773
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТерещенко, І. О.-
dc.date.accessioned2024-03-09T11:27:32Z-
dc.date.available2024-03-09T11:27:32Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationТерещенко І. О. Реалізація конкурентної стратегії під час кризи за допомогою маркетингових досліджень. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48773-
dc.description.abstractПроаналізовано доцільність проведення маркетингових досліджень під час фінансової криз та їх вплив на стан реалізації конкурентної стратегії підприємств. Висвітлено головні переваги та недоліки основних видів маркетингових досліджень у розрізі підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств.uk_UA
dc.description.abstractIn the article expedience of leadthrough is analysed market marketing during financial kriz, and their influence on the state of realization of competition strategy of enterprises. Main advantages and lacks of basic types of marketings researches are reflected in the cut of increase of competitiveness of agrarian enterprises.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97-
dc.titleРеалізація конкурентної стратегії під час кризи за допомогою маркетингових дослідженьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_47.pdf125.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.