Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48773
Title: Реалізація конкурентної стратегії під час кризи за допомогою маркетингових досліджень
Authors: Терещенко, І. О.
Issue Date: 2010
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Терещенко І. О. Реалізація конкурентної стратегії під час кризи за допомогою маркетингових досліджень. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Abstract: Проаналізовано доцільність проведення маркетингових досліджень під час фінансової криз та їх вплив на стан реалізації конкурентної стратегії підприємств. Висвітлено головні переваги та недоліки основних видів маркетингових досліджень у розрізі підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств.
In the article expedience of leadthrough is analysed market marketing during financial kriz, and their influence on the state of realization of competition strategy of enterprises. Main advantages and lacks of basic types of marketings researches are reflected in the cut of increase of competitiveness of agrarian enterprises.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48773
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_47.pdf125.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.