Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48700
Title: Маркетингове планування в підприємствах ресторанного бізнесу
Other Titles: Marketing planning in restaurant business enterprises
Authors: Погорєлова, Єлизавета Романівна
metadata.dc.contributor.advisor: Михайлова, М. В.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: маркетингове планування;маркетинговий аналіз;мікс маркетингу
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Погорєлова Є. Р. Маркетингове планування в підприємствах ресторанного бізнесу: кваліфікаційна робота магістра: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. М. В. Михайлова; Харків: ДБТУ, 2023. 70 с.
Abstract: Актуальність теми кваліфікаційної роботи. Передумовою досягнення організаційних цілей є розпізнання потреб та побажань цільової аудиторії та їх більш ефективне та раціональне задоволення, ніж це роблять конкуренти. З цією метою підприємства мають розробляти власний план дій, який можна розглядати як модель теперішньої та майбутньої діяльності підприємства. Цей план включає систему заходів, спрямованих на досягнення цілей, враховуючи ресурси, обсяги, методи, послідовність і строки виконання робіт з виробництва та реалізації продукції. Нове розуміння планування визначається необхідністю створення конкурентоспроможної, якісної та відповідної потребам споживачів продукції для забезпечення стійкої позиції підприємства на ринку. Існуючі дослідження даної тематики мають фрагментарний характер, тому виникає необхідність у комплексному підході до вивчення цієї проблеми. Мета кваліфікаційної роботи. Визначення основних шляхів удосконалення маркетингового планування в підприємствах ресторанного бізнесу. Завдання: дослідити сутність маркетингового планування; розглянути особливості маркетингового планування в підприємствах ресторанного бізнесу; визначити етапи проведення маркетингового планування в ресторанному бізнесі; зробити загальну характеристику підприємства; проаналізувати макро- та мікромаркетингове середовище підприємства; охарактеризувати планування маркетингової діяльності на підприємстві; розробити рекомендації щодо вдосконалення напрямів маркетингового планування діяльності ресторанного підприємства; оптимізувати план маркетингових заходів для ресторану. Об’єкт дослідження. Процес маркетингового планування в підприємствах ресторанного бізнесу. Предмет дослідження. Сукупність теоретичних, методичних і прикладних аспектів маркетингового планування в підприємствах ресторанного бізнесу. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів. Розвиток теоретичних положень та методичного інструментарію удосконалення маркетингового планування в підприємствах ресторанного бізнесу. Апробація. X Міжнародна науково-практична конференція «Особливості інтеграції країн у світовий економічний та політико-правовий простір» 15 грудня 2023. Маріупольський державний університет, Україна. Публікації за темою. Погорєлова Є.Р. Маркетингове планування в підприємствах ресторанного бізнесу. X Міжнародна науково-практична конференція «Особливості інтеграції країн у світовий економічний та політико-правовий простір» 15.12.2023. Маріупольський державний університет, Україна (подано до друку).
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48700
metadata.dcterms.references: 1. Harbar Z., Selezneva O., Litvinov O., Kaptalan S., Gonchar V. Strategic marketing management of innovative activities in ensuring enterprise economic security. Revista electrónica de investigación en ciencias económicas. 2020. Vol. 8, No 15. Р. 298–185 2. Legeza D. G., Brunner T. A., Kerimova Y. K., Kulish T. V., Konovalenko A. S. A model of consumer buying behavior in relation to eco-intelligent products in catering. Innovative Marketing. 2019. Vol. 15, No 1. P. 54–65. 3. Lyshenko M., Ustik T., Thermosa I. Innovative mechanism for improving organization of management by marketing assortium on enterprise. Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach. 2019. P. 126–134. 4. Абрамович І., Квасова М. Маркетингова товарна політика та її особливості в кризових умовах господарювання. Економіка та суспільство. 2022. № 39. 5. Аллан Діб. Маркетинговий план на одну сторінку. В-во «Vivat». 2020. 288 с. 6. Багорка М. О. Використання статистичних і економіко-математичних методів при розробці маркетингових стратегій. ХIX Міжнародна науково-практична конференція «Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях» ОНЕУ (17-18 травня 2021 р. м. Одеса). С. 397–399. 7. Багорка М. О., Кадирус І. Г., Юрченко Н. І. Інструменти інтернет-маркетингу в період глобальної фінансової кризи: актуальність та ефективність. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія «Економіка і менеджмент». 2021. Вип. 49. С. 97–106. 8. Багорка М.О., І.Г. Кадирус, Н.І. Юрченко. Методи дослідження внутрішнього ринку споживачів та споживчої поведінки. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки», вип. 1 (105). 2022. С. 129-37, doi:10.37734/2409-6873-2022-1-17. 9. Безугла Л.С., Агафонов О.Д., Гладкий Д.Р. Формування маркетингової товарної політики. Інфраструктура ринку. 2019. № 35. С. 133–137. 10. Бережна Ю.Г., Прокопенко О.В. Теоретико-методологічні аспекти бізнес аналізу в маркетингових дослідженнях. Український журнал прикладної економіки. 2020. Том 5. № 2. С. 320–326. 11. Березняк Н. Методичні підходи до побудови моделі кон’юнктурного дослідження, проведення аналізу і прогнозу ринкової кон’юнктури. Наука, технології, інновації. 2017. № 1. С. 39–45. 12. Болдирєва Л.М. Маркетингове управління споживачами послуг господарства. Інноваційна економіка. 2017. № 7 (33). С. 187-190. 13. Бубенець І.Г. Чинники розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства. Международный электронный научный журнал «Путь науки». Том 2, № 3(8) (2016), С. 2.96-2.103. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/chinniki-rozvitku-marketingovogo-potentsialu-torgovelnogo-pidpriemstva/viewer 14. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Маркетингова діяльність підприємств в умовах кризи. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2022. № 3, (306). С. 323-326. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2022/07/2022-306-48.pdf 15. Бубенець І.Г., Чатченко О.Є. Трансформація моделі бізнесу в процесі цифровізації економіки України. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2022. №1-2(39). С. 62-68. 16. Бубенець І.Г., Сломінцев Д.М. Сучасні аспекти цифрового маркетингу: основні показники ефективності. Бізнес-Информ. 2022. № 11. С. 271-276. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/20411/1/business-inform-2022-11_0-pages-271_276%20Bubenets%20.pdf 17. Бубенець І.Г. Впровадження сучасних трендів маркетингу в умовах цифрової трансформації економічної системи підприємства. Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики: матеріали міжнар. наук.- практ. конф., 26 січня 2023 р. Ломжа, Польща, 2023. Ч. 1. 362 с.146-153. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/29065/1/Zbi%C3%B3r_prac_Tom_1_2023-149-153.pdf 18. Габрид А. Товарна політика як елемент підвищення конкурентоспроможності підприємства. Менеджмент ХХІ століття: сучасні моделі, стратегії, технології: зб. матеріалів IX Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м. Вінниця, 06 жовтня 2022 р. Вінниця, 2022. ЧІ 739 с., 137. 19. Громова О., Шевчук Ю. Товарна політика в системі маркетингу. Молодий вчений, 2022, 4 (104). С. 75-79. 20. Дарчук В.Г. Аналіз та планування маркетингової діяльності: навч. посібник. Київ: ДУТ, 2019. 146 с. 21. Джон Вествуд. Як скласти маркетинговий план. Ви-во «Фабула». 2020. 176 с. 22. Дудар В. Управління маркетингом: електронний навч. посібник. Тернопіль: Західноукраїнський національний університет, 2022. 85 с. 23. Жегус О.В. Методологічні засади аналітичного маркетингу та особливості його використання в умовах сучасних шоків. Ефективна економіка. 2023. № 4. URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/1412/1422 24. Жегус О. Стратегування як драйвер змін в умовах сучасних викликів. Стратегічні імперативи сучасного менеджменту: матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції К.: КНЕУ, 2022. С. 210-214 25. Жегус О. В. Аналітичний маркетинг в умовах нових викликів. Маркетинг і логістика в системі менеджменту: матеріали XІV Міжнародної науково-практичної конференції. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. С. 88-91 26. Зоріна О.І., Сиволовська О.В. Маркетингова товарна політика : навчальний посібник. М-во освіти і науки України. Харків : УкрДУЗТ, 2015. 190 с. 27. Калініченко О.О., Пойта І.О. Проблеми та перспективи розвитку маркетингової товарної політики підприємства. URL: http://eprints.zu.edu.ua/32925/1/Тези%201%20Калініченко.pdf 28. Квятко Т.М., Мандич О.В., Сєвідова І.О., Бабко Н.М., Романюк І.А., Вітковський Ю.П., Микитась А.В. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Харків: ХНТУСГ, 2020. 166 с. 29. Котлер Ф. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер. Альпіна Паблішер Україна. 2021. 252 с. 30. Кузьминчук Н.В., Куценко Т.М., Терованесова О.Ю. Теоретичні підходи до розуміння сутності маркетингової товарної політики підприємства. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2019. № 66. С. 149–158. 31. Маркетинг в ресторанному господарстві [Текст] : навч.- метод. посібник / О.П. Афанасьєва, О.В. Жегус, М. B. Михайлова. – Х. : Видавництво Іванченка І.С., 2016. 182 с. 32. Методика підготовки дипломних робіт магістрів для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг: навчально-методичний посібник / Н.Л. Савицька, О.В. Жегус, О.П. Афанасьєва та ін. Х.: Видавництво Іванченка І.С., 2020. 68 с. 33. Нескуба Т.В., Мкртичьян О.М. Маркетингове планування: конспект лекцій. Харків: УкрДУЗТ, 2020. 65 с. 34. Олініченко К.С., Прядко О.М. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2020. 89 с. 35. Писаренко В.В., Багорка М.О. Стратегічний маркетинг: навч. посіб. Дніпро: Видавець, 2019 240 с. 36. Примак Т. О. Від маркетингу відносин до маркетингу утримування клієнтів. Маркетинг в Україні. 2016. № 3. С. 42-44. 37. Райко Д. В. Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація : монографія. Х. : ВД «ІНЖЕКТ», 2014. 632 с. 38. Романюк І.А., Мандич О.В., Сєвідова І.О., Квятко Т.М., Бабко Н.М. Рекламний менеджмент : навч. посіб. Харків: ХНТУСГ, 2020. 162 с. 39. Руденко О., Сергієнко О. Сучасні підходи до маркетингової товарної політики, рекламного креативу, мерчандайзингу як запорука ефективного менеджменту. Економіка та суспільство. 2021. № 32. 40. Савицька Н. Л., Жегус О. В, Афанасьєва О. П., Морозов І. Маркетинг харчових продуктів: тренди та виклики. Повноцінне харчування: тренди енергоефективного виробництва, зберігання та маркетингу: колективна монографія / за ред. проф. В. В. Євлаш, проф. В. О. Потапова, проф. Н. Л. Савицької, доц. Л. Ф. Товма. Харків : НАНГУ, 2020. С. 486-516. 41. Савицька Н., Євлаш В., Афанасьева О., Железняк З. Поведінковий аналіз асоціативного сприйняття споживачами харчового продукту як інструмент комерціалізації інновації. Комерціалізація інновацій : монографія / за ред. д.е.н., проф. С. М. Ілляшенка, д.е.н., доц. О. А. Біловодської. Суми : Триторія, 2020. С. 233-246. 42. Савицька Н.Л., Кот О.В., Кот М.С. Канали маркетингових комунікацій як засіб підвищення комунікативної активності підприємств торгівлі. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. Вип. 15. С.306-310. URL: http://global-national.in.ua/archive/15-2017/62.pdf 43. Сенишин О.С., Кривешко О.В. Маркетинг : навч. посібник. Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с. 44. Сєвідова І.О., Мандич О.В., Квятко Т.М., Бабко Н.М., Романюк І.А. Конкурентоспроможність підприємства: навч. посіб. Харків : ХНТУСГ, 2020. 200 с. 45. Старостіна А.О., Журило В.В. Особливості мотивації та ринкової поведінки українських споживачів високотехнологічних товарів. Маркетинг в Україні. 2010. № 5. С. 18–24. 46. Строцень Л. Якісні методи прогнозування попиту. Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці. 2018. С. 113–118. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/pdf/54/14.pdf 47. Тараненко А.О., Ковшова І.О. Дослідження споживчої поведінки при створенні бренду компанії. International scientific e-journal ΛΌГOΣ. ONLINE. URL: https://www.ukrlogos.in.ua/10.11232-2663-4139.09.25.html 48. Чорна Л.О. Місце системи реалізації продукції в маркетинговій діяльності підприємств. Економіка та держава. 2009. № 1. С. 38-54. 49. Язвінська Н.В. Маркетинговий менеджмент: опорний конспект лекцій [Електронний ресурс]: навч. посіб. для студ. спеціальності 075 «Маркетинг», спеціалізації «Промисловий маркетинг». Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. 37 с. 50. Офіційна сторінка ресторану-пивоварні «Sternbier» в Instagram. URL: https://www.instagram.com/sternbier_zp/
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_M_075_Pohoryelova.pdf
  Restricted Access
2.05 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.