Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48696
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorДаниленко, А. С.-
dc.contributor.authorНастасенко, О. Г.-
dc.date.accessioned2024-03-06T14:53:41Z-
dc.date.available2024-03-06T14:53:41Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationНастасенко О. Г. Інвестиційний маркетинг як елемент механізму управління інвестиційною діяльністю підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». наук. кер. А. С. Даниленко. 2010.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48696-
dc.description.abstractВизначена необхідність розвитку теоретико-методологічних основ інвестиційного забезпечення підприємств в реалізації цілей стратегічного розвитку. Досліджено сутність та фактори формування інвестиційного попиту у підприємницькому середовищі, складові інвестиційного процесу та чинники інвестиційної політики підприємств.uk_UA
dc.description.abstractThe necessity of the theoretical and methodological bases development for investment providing of enterprises in the achievement of the strategic management goals is established. An essence and factors of formation of an investment demand in business environment, the components of investment process and factors of investment policy of enterprise are investigated.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97-
dc.titleІнвестиційний маркетинг як елемент механізму управління інвестиційною діяльністю підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_32.pdf108.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.