Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48686
Назва: "Агропромисловий кластер" - як складова продовольчого маркетингу в контексті оптимізації зовнішньоекономічної діяльності
Автори: Кошова, Л. М.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Кошова Л. М. "Агропромисловий кластер" - як складова продовольчого маркетингу в контексті оптимізації зовнішньоекономічної діяльності. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається особливості формування агропромислового кластеру з позиції продовольчого маркетингу з ініціюванням спільного пошуку зовнішніх ринків.
In the article is examined particularities of the shaping cluster with positions of production marketing, with providing foreign markets for economic interest their participant.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48686
Розташовується у зібраннях:Випуск 97: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_97_2010_22.pdf110.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.