Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48686
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКошова, Л. М.-
dc.date.accessioned2024-03-06T12:07:08Z-
dc.date.available2024-03-06T12:07:08Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКошова Л. М. "Агропромисловий кластер" - як складова продовольчого маркетингу в контексті оптимізації зовнішньоекономічної діяльності. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48686-
dc.description.abstractУ статті розглядається особливості формування агропромислового кластеру з позиції продовольчого маркетингу з ініціюванням спільного пошуку зовнішніх ринків.uk_UA
dc.description.abstractIn the article is examined particularities of the shaping cluster with positions of production marketing, with providing foreign markets for economic interest their participant.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97-
dc.title"Агропромисловий кластер" - як складова продовольчого маркетингу в контексті оптимізації зовнішньоекономічної діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_22.pdf110.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.