Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48386
Title: Формування і реалізація маркетингової конкурентної стратегії підприємства
Authors: Писаренко, В. В.
Чернецька, О. В.
Issue Date: 2010
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Писаренко В. В., Чернецька О. В. Формуванні і реалізація маркетингової конкурентної стратегії підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 104 «Економічні науки». 2010. С.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 104
Abstract: Стаття присвячена дослідженню теоретичних і методичних основ формуванню і реалізації конкурентної стратегії аграрних підприємств. Розкрито її значення для підвищення ефективності роботи аграрних підприємств. На підставі теоретичного аналізу та практичних досліджень стану стратегічного потенціалу аграрних підприємств Новосанжарського району Полтавської області сформована конкурентна стратегія підприємств даної сфери.
Work is devoted research of theoretical and methodical bases forming and realizvcii of competition strategy of agrarian enterprises . Its value is exposed for the increase of efficiency of work of agricultural enterprises. On the basis of theoretical analysis and practical researches of the state of strategic potential of agrarian enterprises of Novosanzharskogo of district of the Poltava area competition strategy of enterprises of this sphere is formed.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48386
Appears in Collections:Випуск104: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_104_2010_46.pdf137.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.