Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48386
Название: Формування і реалізація маркетингової конкурентної стратегії підприємства
Авторы: Писаренко, В. В.
Чернецька, О. В.
Дата публикации: 2010
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Писаренко В. В., Чернецька О. В. Формуванні і реалізація маркетингової конкурентної стратегії підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 104 «Економічні науки». 2010. С.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 104
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена дослідженню теоретичних і методичних основ формуванню і реалізації конкурентної стратегії аграрних підприємств. Розкрито її значення для підвищення ефективності роботи аграрних підприємств. На підставі теоретичного аналізу та практичних досліджень стану стратегічного потенціалу аграрних підприємств Новосанжарського району Полтавської області сформована конкурентна стратегія підприємств даної сфери.
Work is devoted research of theoretical and methodical bases forming and realizvcii of competition strategy of agrarian enterprises . Its value is exposed for the increase of efficiency of work of agricultural enterprises. On the basis of theoretical analysis and practical researches of the state of strategic potential of agrarian enterprises of Novosanzharskogo of district of the Poltava area competition strategy of enterprises of this sphere is formed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48386
Располагается в коллекциях:Випуск104: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_104_2010_46.pdf137.71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.