Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48386
Назва: Формування і реалізація маркетингової конкурентної стратегії підприємства
Автори: Писаренко, В. В.
Чернецька, О. В.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Писаренко В. В., Чернецька О. В. Формуванні і реалізація маркетингової конкурентної стратегії підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 104 «Економічні науки». 2010. С.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 104
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню теоретичних і методичних основ формуванню і реалізації конкурентної стратегії аграрних підприємств. Розкрито її значення для підвищення ефективності роботи аграрних підприємств. На підставі теоретичного аналізу та практичних досліджень стану стратегічного потенціалу аграрних підприємств Новосанжарського району Полтавської області сформована конкурентна стратегія підприємств даної сфери.
Work is devoted research of theoretical and methodical bases forming and realizvcii of competition strategy of agrarian enterprises . Its value is exposed for the increase of efficiency of work of agricultural enterprises. On the basis of theoretical analysis and practical researches of the state of strategic potential of agrarian enterprises of Novosanzharskogo of district of the Poltava area competition strategy of enterprises of this sphere is formed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48386
Розташовується у зібраннях:Випуск104: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_104_2010_46.pdf137.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.