Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48254
Назва: Особливості використання маркетингової комунікаційної політики туристичними підприємствами
Автори: Романюк, І. А.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Полтава: ПДАА
Бібліографічний опис: Романюк І. А. Особливості використання маркетингової комунікаційної політики туристичними підприємствами. Проблеми обліково-аналітичного забезпечення управління підприємницькою діяльністю: матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. конф., 24 жовт. 2019 р. Полтава: ПДАА, 2019. С. 481-483.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48254
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Romanyuk_oblikovo_analitychne_zabezpechennya_2019_481-483.pdf355.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.