Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48254
Название: Особливості використання маркетингової комунікаційної політики туристичними підприємствами
Авторы: Романюк, І. А.
Дата публикации: 2019
Издательство: Полтава: ПДАА
Библиографическое описание: Романюк І. А. Особливості використання маркетингової комунікаційної політики туристичними підприємствами. Проблеми обліково-аналітичного забезпечення управління підприємницькою діяльністю: матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. конф., 24 жовт. 2019 р. Полтава: ПДАА, 2019. С. 481-483.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48254
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Romanyuk_oblikovo_analitychne_zabezpechennya_2019_481-483.pdf355.08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.