Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48213
Title: Маркетингова діяльність у сфері управління персоналом підприємств галузі АПК
Authors: Притула, В. І.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Притула В. І. Маркетингова діяльність у сфері управління персоналом підприємств галузі АПК. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Abstract: У статті досліджуються теоретичні основи маркетингу персоналу як складової частини системи управління людськими ресурсами. Автором систематизовано принципи, функції та передумови формування наукової концепції маркетингу персоналу. Також було запропоновано модель маркетингової діяльності в області управління персоналом.
The theoretical foundations of marketing personnel as a part of Human Resources Management are studied in the article. The principles, functions and background of the scientific concept of marketing personnel have been systematized by the author. A model of marketing activities in personnel management has been proposed.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48213
Appears in Collections:Випуск 113: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_113_2011-40.pdf286.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.