Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48213
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПритула, В. І.-
dc.date.accessioned2024-02-27T08:53:56Z-
dc.date.available2024-02-27T08:53:56Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПритула В. І. Маркетингова діяльність у сфері управління персоналом підприємств галузі АПК. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48213-
dc.description.abstractУ статті досліджуються теоретичні основи маркетингу персоналу як складової частини системи управління людськими ресурсами. Автором систематизовано принципи, функції та передумови формування наукової концепції маркетингу персоналу. Також було запропоновано модель маркетингової діяльності в області управління персоналом.uk_UA
dc.description.abstractThe theoretical foundations of marketing personnel as a part of Human Resources Management are studied in the article. The principles, functions and background of the scientific concept of marketing personnel have been systematized by the author. A model of marketing activities in personnel management has been proposed.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113-
dc.titleМаркетингова діяльність у сфері управління персоналом підприємств галузі АПКuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 113: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_113_2011-40.pdf286.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.