Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48176
Назва: Маркетингове забезпечення ринку плодоовочевої продукції Хмельницької області
Автори: Остафійчук, І. В.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Остафійчук І. В. Маркетингове забезпечення ринку плодоовочевої продукції Хмельницької області. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Короткий огляд (реферат): Розглядається проблема розвитку маркетингової діяльності в галузі плодоовочівництва та забезпечення населення високоякісною продукцією відповідно до вимог сучасного продовольчого ринку.
The problem of marketing activity in fruit and vegetable growing and supply of high quality products in accordance with the requirements of modern food market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48176
Розташовується у зібраннях:Випуск 113: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_113_2011-34.pdf282.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.