Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48176
Title: Маркетингове забезпечення ринку плодоовочевої продукції Хмельницької області
Authors: Остафійчук, І. В.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Остафійчук І. В. Маркетингове забезпечення ринку плодоовочевої продукції Хмельницької області. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Abstract: Розглядається проблема розвитку маркетингової діяльності в галузі плодоовочівництва та забезпечення населення високоякісною продукцією відповідно до вимог сучасного продовольчого ринку.
The problem of marketing activity in fruit and vegetable growing and supply of high quality products in accordance with the requirements of modern food market.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48176
Appears in Collections:Випуск 113: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_113_2011-34.pdf282.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.