Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48066
Title: Особливості регіонального маркетингу
Authors: Лучик, В. Є.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Лучик В. Є. Особливості регіонального маркетингу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Abstract: Розглянуто теоретичні аспекти формування і реалізації регіонального маркетингу як засобу підвищення конкурентоспроможності регіональної політики. Досліджено, що регіональний маркетинг спрямовується на створення кращих у порівнянні з іншими регіонами умов для інвестицій, ведення бізнесу, проживання населення.
The theoretical aspects of forming and realization of the regional marketing are considered as to the mean of increase of competitiveness of regional policy. Investigational, that the regional marketing heads for creations the best in comparing to other regions of terms for investments, conduct of business, dwelling of population.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48066
Appears in Collections:Випуск 113: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_113_2011-21.pdf269.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.