Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48066
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛучик, В. Є.-
dc.date.accessioned2024-02-24T15:17:10Z-
dc.date.available2024-02-24T15:17:10Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЛучик В. Є. Особливості регіонального маркетингу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48066-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні аспекти формування і реалізації регіонального маркетингу як засобу підвищення конкурентоспроможності регіональної політики. Досліджено, що регіональний маркетинг спрямовується на створення кращих у порівнянні з іншими регіонами умов для інвестицій, ведення бізнесу, проживання населення.uk_UA
dc.description.abstractThe theoretical aspects of forming and realization of the regional marketing are considered as to the mean of increase of competitiveness of regional policy. Investigational, that the regional marketing heads for creations the best in comparing to other regions of terms for investments, conduct of business, dwelling of population.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113-
dc.titleОсобливості регіонального маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 113: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_113_2011-21.pdf269.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.