Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47988
Назва: | Конкурентоспроможність продукції підприємства та шляхи її підвищення |
Інші назви: | Competitiveness of the company's products and ways to increase it |
Автори: | Олійник, Валентина Михайлівна |
Науковий керівник : | Віннікова, В. А. |
Місце роботи: | Державний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування |
Ключові слова: | конкурентоспроможність;асортиментна політика;торгівля;ефективність;competitiveness;assortment policy;trade;efficiency |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Харків: ДБТУ |
Бібліографічний опис: | Олійник В. М. Конкурентоспроможність продукції підприємства та шляхи її підвищення: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 073 Менеджмент; наук. кер. В. В. Віннікова; Харків, 2023. 67 с. |
Короткий огляд (реферат): | Мета кваліфікаційної роботи бакалавра полягає в аналізі оцінки рівня конкурентоспроможності
підприємства ТОВ «Соллі» (м. Миколаїв) в сучасних ринкових умовах та розробці пропозицій по підвищенню
рівня конкурентоспроможності продукції підприємства на ринку будівельних матеріалів Миколаївської
області.
Предметом дослідження є аналіз теоретичних підходів до оцінки конкурентоспроможності
підприємства, практичне оцінювання фактичного рівня і перспектив підвищення конкурентоспроможності
ТОВ «Соллі» на ринку будівельних матеріалів Миколаївської області.
Об’єктом дослідження є конкурентоспроможність продукції та шляхи її підвищення на ТОВ
«Соллі».
Актуальність та мета кваліфікаційної роботи бакалавра визначили наступні завдання:
– проаналізувати основні теоретичні аспекти сутності економічної категорії
«конкурентоспроможність» та виокремити основні параметри, які застосовуються в оцінках
конкурентоспроможності продукції підприємства та підприємства в цілому;
– виділити основні методи та етапи оцінки конкурентоспроможності продукції, які будуть застосовані
в практичних розрахунках курсової роботи.
– проаналізувати сферу бізнесу ТОВ «Соллі» та основні показники його діяльності;
– здійснити аналіз цінових та нецінових параметрів конкурентоспроможності продукції ТОВ
«Соллі»;
– проаналізувати рівень конкуренції та перспективи розвитку ринку будівельних матеріалів
Миколаївської області;
– запропонувати та обгрунтувати пропозиції по підвищенню конкурентоспроможності продукції
ТОВ «Соллі» (підвищення якості продукції, зниження собівартості продукції, освоєння нового сегменту
ринку будівельних матеріалів). The purpose of the bachelor's qualification work is to analyze the level of competitiveness of Solly LLC (Mykolaiv) in modern market conditions and develop proposals to increase the competitiveness of the company's products on the building materials market of the Mykolaiv region. The subject of the study is the analysis of theoretical approaches to assessing the competitiveness of the enterprise, the practical assessment of the actual level and prospects for increasing the competitiveness of "Solly" LLC on the building materials market of the Mykolaiv region. The object of the study is the competitiveness of products and ways to increase it at Solly LLC. The object of the study is the competitiveness of products and ways to increase it at Solly LLC. The relevance and purpose of the bachelor's qualification work determined the following tasks: – to analyze the main theoretical aspects of the essence of the economic category "competitiveness" and to single out the main parameters that are used in evaluating the competitiveness of the enterprise's products and the enterprise as a whole; - highlight the main methods and stages of evaluating the competitiveness of products, which will be applied in the practical calculations of the course work. – to analyze the sphere of business of "Solly" LLC and the main indicators of its activity; - perform an analysis of price and non-price parameters of the competitiveness of Solly LLC products; – to analyze the level of competition and development prospects of the building materials market of the Mykolaiv region; - propose and substantiate proposals for increasing the competitiveness of Solly LLC products (increasing the quality of products, reducing the cost of products, developing a new segment of the building materials market). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47988 |
Розташовується у зібраннях: | 073 - "Менеджмент" (Бакалаври) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2023_B_44_2_073z_21stn-2-03_Oliynyk_V_M.pdf Restricted Access | 1.17 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.