Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/47988
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorВіннікова, В. А.-
dc.contributor.authorОлійник, Валентина Михайлівна-
dc.date.accessioned2024-02-23T14:21:05Z-
dc.date.available2024-02-23T14:21:05Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationОлійник В. М. Конкурентоспроможність продукції підприємства та шляхи її підвищення: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 073 Менеджмент; наук. кер. В. В. Віннікова; Харків, 2023. 67 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47988-
dc.description.abstractМета кваліфікаційної роботи бакалавра полягає в аналізі оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Соллі» (м. Миколаїв) в сучасних ринкових умовах та розробці пропозицій по підвищенню рівня конкурентоспроможності продукції підприємства на ринку будівельних матеріалів Миколаївської області. Предметом дослідження є аналіз теоретичних підходів до оцінки конкурентоспроможності підприємства, практичне оцінювання фактичного рівня і перспектив підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Соллі» на ринку будівельних матеріалів Миколаївської області. Об’єктом дослідження є конкурентоспроможність продукції та шляхи її підвищення на ТОВ «Соллі». Актуальність та мета кваліфікаційної роботи бакалавра визначили наступні завдання: – проаналізувати основні теоретичні аспекти сутності економічної категорії «конкурентоспроможність» та виокремити основні параметри, які застосовуються в оцінках конкурентоспроможності продукції підприємства та підприємства в цілому; – виділити основні методи та етапи оцінки конкурентоспроможності продукції, які будуть застосовані в практичних розрахунках курсової роботи. – проаналізувати сферу бізнесу ТОВ «Соллі» та основні показники його діяльності; – здійснити аналіз цінових та нецінових параметрів конкурентоспроможності продукції ТОВ «Соллі»; – проаналізувати рівень конкуренції та перспективи розвитку ринку будівельних матеріалів Миколаївської області; – запропонувати та обгрунтувати пропозиції по підвищенню конкурентоспроможності продукції ТОВ «Соллі» (підвищення якості продукції, зниження собівартості продукції, освоєння нового сегменту ринку будівельних матеріалів).uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the bachelor's qualification work is to analyze the level of competitiveness of Solly LLC (Mykolaiv) in modern market conditions and develop proposals to increase the competitiveness of the company's products on the building materials market of the Mykolaiv region. The subject of the study is the analysis of theoretical approaches to assessing the competitiveness of the enterprise, the practical assessment of the actual level and prospects for increasing the competitiveness of "Solly" LLC on the building materials market of the Mykolaiv region. The object of the study is the competitiveness of products and ways to increase it at Solly LLC. The object of the study is the competitiveness of products and ways to increase it at Solly LLC. The relevance and purpose of the bachelor's qualification work determined the following tasks: – to analyze the main theoretical aspects of the essence of the economic category "competitiveness" and to single out the main parameters that are used in evaluating the competitiveness of the enterprise's products and the enterprise as a whole; - highlight the main methods and stages of evaluating the competitiveness of products, which will be applied in the practical calculations of the course work. – to analyze the sphere of business of "Solly" LLC and the main indicators of its activity; - perform an analysis of price and non-price parameters of the competitiveness of Solly LLC products; – to analyze the level of competition and development prospects of the building materials market of the Mykolaiv region; - propose and substantiate proposals for increasing the competitiveness of Solly LLC products (increasing the quality of products, reducing the cost of products, developing a new segment of the building materials market).uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectасортиментна політикаuk_UA
dc.subjectторгівляuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectassortment policyuk_UA
dc.subjecttradeuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.titleКонкурентоспроможність продукції підприємства та шляхи її підвищенняuk_UA
dc.title.alternativeCompetitiveness of the company's products and ways to increase ituk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування-
Appears in Collections:073 - "Менеджмент" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_B_44_2_073z_21stn-2-03_Oliynyk_V_M.pdf
  Restricted Access
1.17 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.