Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47942
Title: Маркетинговий потенціал в системі управління аграрними підприємствами
Authors: Кучер, В. В.
Кучер, О. В.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Кучер В. В., Кучер О. В. Маркетинговий потенціал в системі управління аграрними підприємствами. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Abstract: У статті автором досліджується роль і місце маркетингового потенціалу в управлінні виробничо-збутовою діяльністю аграрних підприємств.
In the article the author examines the role and place of marketing potential in the management of production and marketing of agricultural enterprises.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47942
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-67.pdf327.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.