Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47942
Название: Маркетинговий потенціал в системі управління аграрними підприємствами
Авторы: Кучер, В. В.
Кучер, О. В.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Кучер В. В., Кучер О. В. Маркетинговий потенціал в системі управління аграрними підприємствами. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Краткий осмотр (реферат): У статті автором досліджується роль і місце маркетингового потенціалу в управлінні виробничо-збутовою діяльністю аграрних підприємств.
In the article the author examines the role and place of marketing potential in the management of production and marketing of agricultural enterprises.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47942
Располагается в коллекциях:Випуск 112: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_112_2011-67.pdf327.55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.