Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47942
Назва: Маркетинговий потенціал в системі управління аграрними підприємствами
Автори: Кучер, В. В.
Кучер, О. В.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Кучер В. В., Кучер О. В. Маркетинговий потенціал в системі управління аграрними підприємствами. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Короткий огляд (реферат): У статті автором досліджується роль і місце маркетингового потенціалу в управлінні виробничо-збутовою діяльністю аграрних підприємств.
In the article the author examines the role and place of marketing potential in the management of production and marketing of agricultural enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47942
Розташовується у зібраннях:Випуск 112: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_112_2011-67.pdf327.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.