Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47941
Назва: Маркетингова складова конкурентоспроможності агропідприємств
Автори: Кучер, А. В.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Кучер А. В. Маркетингова складова конкурентоспроможності агропідприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито результати досліджень маркетингової складової формування цін реалізації в аспекті підвищення конкурентоспроможності підприємств на ринку зерна.
The results of researches of a marketing component of formation of the prices of realization in aspect of increase of competitiveness of the enterprises in the grain market have been given in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47941
Розташовується у зібраннях:Випуск 112: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_112_2011-66.pdf274.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.