Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/47941
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКучер, А. В.-
dc.date.accessioned2024-02-23T12:04:14Z-
dc.date.available2024-02-23T12:04:14Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКучер А. В. Маркетингова складова конкурентоспроможності агропідприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47941-
dc.description.abstractУ статті розкрито результати досліджень маркетингової складової формування цін реалізації в аспекті підвищення конкурентоспроможності підприємств на ринку зерна.uk_UA
dc.description.abstractThe results of researches of a marketing component of formation of the prices of realization in aspect of increase of competitiveness of the enterprises in the grain market have been given in the article.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112-
dc.titleМаркетингова складова конкурентоспроможності агропідприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-66.pdf274.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.